سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

ساخت فرهنگسرای انتظار در مازندران

فرهنگسرای انتظار در مازندران ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام محمد رضا نصوری مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه گفت: با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و شهرداری ساری، فرهنگسرای انتظار در مازندران احداث می‌شود.

وی از قول مساعد شهردار ساری برای ایجاد فرهنگسرای انتظار در محوطه بوستان ولایت ساری خبر داد و گفت: با ایجاد این فرهنگسرا، مهدکودک مهدویت، کتابخانه تخصصی مهدویت، آموزش مجازی مهدویت جانمایی خواهد شد.

وی با اشاره به تشکیل این بنیاد در سال ۷۹، افزود : تاکنون دوره تربیت مربی مهدویت برای ۵۰ روحانی استان برگزار شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مازندران گفت : ۴۰۰ فارغ التحصیل سطح سه و چهار دوره‌های مهدویت را در قم آموزش دیده و به مناطق آموزشی و تربیتی استان اعزام شدند.

حجت الاسلام محمد رضا نصوری افزود: ۱۵۰۰ نفر در استان آموزش‌های مهدویت دیدند و ۲۰۰ عنوان کتاب تاکنون در موضوع مهدویت در استان چاپ شده است.

وی از برگزاری مراسم ولایت عهدی امام زمان (عج) در استان خبر داد و گفت: همایشی با عنوان بیعتی تا همیشه به منظور تجدید بیعت با امام زمان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار می‌شود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مازندران گفت : این برنامه در ساعت 9:30 روز ۲۰ آذر در مجمتمع فرهنگی هنری اهل بیت ساری آغاز می شود.

نصوری از راه اندازی کتابخانه تخصصی مجازی مهدویت با ۵ هزار جلد کتاب بزودی در استان خبر داد و گفت: بانک اطلاعات نرم افزاری حوزه مهدویت درمازندران تدوین خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.