سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آمادگی شهرداری نوشهر از سرمایه گذاران داخلی و خارجی

شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر آمادگی همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این شهر را اعلام کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،فرهاد بنی شیخ الاسلامی شهردار نوشهر از شفر کونگ کیو یکی از بزرگ ترین سهامداران شرکت های چینی درپی درخواست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر خبردادو گفت: این سرمایه گذار خارجی 16 آذر از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کرد.

وی با بیان اینکه این سرمایه گذار از ظرفیت های اقتصادی ،گردشگری ودریایی این شهر بازدیدکرد افزود: این سرمایه گذار چینی اجرای طرح های پیشگیری از آلاینده های زیست محیطی را مستلزم توجه به مواردی مانند ایجاد مکانی به دور از بافت های مسکونی ، برخورداری از استاندارهای زیست محیطی و مهم تر از همه تکنولوژی نوین دانست.

شهردار نوشهر گفت: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نوشهر آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این شهر را دارند .

فرهاد بنی شیخ الاسلامی افزود: بزودی با اجرای طرح های سرمایه گذاری سرمایه گذار چینی در نوشهر شاهد رونق اقتصادی و فضای کسب کار باشیم .

شهرستان نوشهر با جمعیتی دست کم 130 هزار نفر به دلیل برخورداری از موقعیت های ممتازی مانند جنگل ، دریا ، کوه و چشمه سارهای طبیعی در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.