سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تخریب انقلاب توسط دشمن به بهانه های مختلف

دشمن به بهانه های مختلف سعی در تخریب انقلاب دارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام در اولین یادواره علمدار صبر و بصیرت سردار شهید سعید ترقی با بیان این مطلب وی را انسان وارسته و بزرگواری دانست که علی رغم تحمل سال ها رنج و سختی جانبازی توانست منشا خیر و برکات بسیاری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی شهرستان نیشابور باشد.
دکتر حشمت ا… قنبری بیان داشت: میراثی که شهید ترقی در نیشابور از خود به جای گذاشته، مقلد خیر، برکت، علم و آگاهی و فهم و بصیرت است.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه امروز در دنیای آشفته ای قرار داریم که دشمنان به دنبال حذف ما هستند، گفت: بالاترین کینه و دشمنی آنان با نظام اسلامی است که با خون شهدا رشد پیدا کرده است.
او ادامه داد: کشورهای اروپایی و غربی قابل اعتماد نیستند، افراد مذاکره کننده نماینده ملت ایران بودند اما باید مسئولیت کار خویش را بپذیرند.
قنبری افزود: با وجود هزینه سنگینی که برای مذاکرات دادیم اشکالی ندارد، امادر مقابله حیله دشمن خام نشوید، دشمن با حیله های فراوان به دنبال صدمه زدن به انقلاب اسلامی است.
او افزود:دشمنان امروز مسأله هسته ای را بهانه کرده و فردا مسأله دیگری را بهانه خواهند کرد، مشکل اساسی آن ها انقلاب اسلامی است و می خواهند آن را به زمین بزنند.
استاد و پژوهشگر تاریخ اسلام تاکید کرد: آن چه در آمریکا انجام شد یک رفتار شیطنت آمیز و بر خلاف مقررات بین المللی بود.
قنبری افزود: مردم امروز مردم عصر سیدالشهداء نیستند، این مردم تا پای جان در راه حراست از انقلاب ایستاده اند.
انتهای پیام// ا ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.