سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

در اجرای طرح های حمایتی خانواده زندانیان تسریع شود

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تسریع در اجرای طرح های حمایتی خانواده زندانیان در استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان از راه های کاهش آسیب های اجتماعی است گفت: اجرای 3 طرح حمایتی برای این خانواده ها از 3 سال گذشته در استان آغاز شد که تاکنون به دلیل برخی سهل انگاری ها و مشکلات قانونی آماده بهره برداری نیست.

قاسم سلیمانی افزود: این طرح ها شامل راه اندازی 2 پارکینگ نگهداری خودروهای تصادفی و توقیفی در شهرکرد و یک جایگاه پمپ بنزین است.

وی با بیان اینکه زمینی از طریق خیران برای راه اندازی این پارکینیگ واگذار شده که در حال حاضر در طرح های فضای سبز شهری قرار گرفته است اضافه کرد: شهرداری شهرکرد موظف به رفع مشکل این طرح با خرید زمین و اعطای زمین معاوض است.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به خرید و حصارکشی قطعه زمین دیگری که در سال 91 توسط انجمن حمایت از زندانیان استان برای پارکینگ اشاره کرد و گفت: بر اساس طرح و نقشه جدید، این زمین هم در مسیر عبور خط راه آهن قرار دارد.

سلیمانی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید زمینی برای معاوضه در اختیار انجمن حمایت از زندانیان قرار دهد و سایر ارگان های مربوطه در ساخت این پارکینگ همکاری لازم را انجام دهند.

وی از پرداخت 440 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای حمایت از این انجمن در هفته گذشته خبر داد و اجرای این طرح ها را گامی برای رفع برخی نیازهای این قشر آسیب پذیر دانست.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرکرد نیز از وجود یک هزار و 700 خانواده زندانی نیازمند حمایت در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از این تعداد 800 خانواده زیر پوشش اقدامات حمایتی این انجمن هستند.

علی اصغر زارع افزود: این انجمن یک نهاد غیر دولتی و برای پشتیبانی از خانواده زندانیان نیازمند حمایت خیران و مسئولین است.

انتهای پیام/ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.