سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اعتراف به 33 فقره سرقت در یزد

سارقان حرفه ای به 33 فقره سرقت در شهر یزد اعتراف نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئيس پليس آگاهی استان گفت: با توجه به وقوع چندين فقره سرقت منزل در محدوده های مختلف شهر يزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسين رضايی افزود: بررسی صحنه های سرقت توسط پليس، نشانگر اين بود که سارقان ضمن شناسايی منازل مسکونی خالی از سکنه، دست به سرقت طلاجات، اموال با ارزش و وجوه نقد زده اند.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، 2 سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسايی و آنها را طی عمليات ضربتی در مخفيگاهشان دستگير کردند؛ در بازرسی از مخفيگاه متهمان، نيم کيلو طلاجات سرقتی و همچنين مقاديری اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ رضايی گفت: متهمان در بازجويی های پليسی به 33 فقره سرقت طلاجات، زيورآلات، وجه نقد و ديگر وسايل و اموال به ارزش 1 ميليارد ريال از منازل مسکونی شهروندان اعتراف کردند.

وی با بيان اينکه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحويل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان توصيه های پليس را در رابطه با پيشگيری از سرقت جدی گرفته و از نگهداری وجه نقد، اموال با ارزش همانند طلا و زيورآلات در منزل خودداری کنند.

انتهای پیام/ م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.