سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از کشاورزان مهران

تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از کشاورزان شهرستان مهران بعلت ناکارآمدی و کم‌توجهی مسئولین آب منطقه‌ای استان و جهاد کشاورزی در تخصیص آب بخش کشاورزی

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ متاسفانه هر ساله نظیر چنین اعتراضاتی در بخش تخصیص آب کشاورزی صورت می‌گیرد و مسئولین ارشد بجای ریشه‌یابی و رفع معضل و مشکل فقط رئیس اداره را جابجا نموده‌اند که در نهایت باعث نابودی حجم عظیمی از گندم‌زارها شده است.
 
مهران شهریست که مردم  مرزنشین آن چندین بار طعم مهاجرت را چشیده‌اند و مردمان دلیرش جان خود را برای دفاع از مملکت فدا نموده اند. مردمانی که در گرمای طاقت فرسای ۶۰درجه و تحت تأثیر ریزگردهای دشت عربستان بدون کوچکترین توجهات دولت به حیات خویش ادامه دادند.
 
هم‌اکنون همین مردم مرز نشین که نزدیک به ۷۰درصد آنها که از راه کشاورزی امرار معاش میکنند  گرفتار بی‌توجهی مسئولین شده‌اند.
 
این عملکرد نامناسب مسئولین دولتی در زمینه کشاورزی و عدم توجه به این بخش باعث شده امروز تعداد زیادی از کشاورزان در جلوی استانداری ایلام تجمع نمایند و خواستار توجه به این بخش و تامین آب شوند .
 
سد چم‌گردلان که تامین کننده‌ی آب کشاورزی برای زارعین مهرانی می‌باشد ،هم اکنون ظرفیت آن تکمیل میباشد و متاسفانه استفاده از این نعمت خدادادی را برای کشاورزان مختل نموده است.
   
در همین راستا مسئولین محترم استانداری با اداره منطقه آب مرکز استان تماس تلفنی داشتندکه در نهایت رئیس اداره مذکور متعهد شد به خواسته بحق کشاورزان جامعه عمل بپوشاند.  









 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، کشاورزی ، اعتراض
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.