سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

دانشجو طلایه دار جنبشی است که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: دانشگاه و دانشجویان طلایه دار جنبشی هستند که به پیروزی و ظهور انقلاب اسلامی در سال 57 منجر شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شهریار عباسی در آیین گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو گفت : 16 آذر سالروز جشن حق طلبی، عدالت خواهی و استکبار ستیزی دانشجویان است.

وی افزود: دانشجویان ذخایر انقلاب هستند و شئونات مختلف کشور در دست دانشجویان است پس با تلاش خود برای تحقق برنامه ها و اهداف نظام اسلامی بکوشید.

عضو شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه دانشجویان باید خط دهنده باشند نه خط گیرنده، تاکید کرد: همه باید به جای تعصب، خود انتقادی و خود ارزیابی داشته و به منافع ملی بیاندیشیم.

محمدحسن اصغرنیا گفت: دانشجویی موفق است که خود بنویسد و اظهار نظر کند حال آنکه اغلب مصرف کننده و وارد کننده نیازها هستیم و انتقاد سازنده نداریم.

وی افزود: باید دلایل بداخلاقی در جامعه را بررسی کنیم حرف همه را بشنویم سپس با بکار بردن نظرات کاربردی به اداره بهتر جامعه کمک کنیم.

اصغرنیا یادآور شد: دانشجویان باید دنبال میراث تاریخی بروند و مطالبات خود را برای پژوهش های علمی و اردوهای تحقیقاتی پیگیری و درخواست کنند و انگیزه شان را در این زمینه ها افزایش داده و از استعدادها برای موفقیت کشور بهره ببرند.










انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.