سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گروه E لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی قاطع لورکوزن مقابل موناکو در دیدار تشریفاتی/تاتنهام راهی لیگ اروپا شد+فیلم

در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تیم های لورکوزن و موناکو برابر هم و تاتنهام و زسکامسکو مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تیم های لورکوزن و موناکو برابر هم و تاتنهام و زسکامسکو مقابل هم قرار گرفتند.

دو تیم صعود کرده لورکوزن و موناکو در دیداری تشریفاتی در ورزشگاه بای آرنا به مصاف هم رفتند که لورکوزن موفق شد صدرنشین این گروه را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند.

دقیقه 30  ولادلن یورچنکو اوکراینی با ضربه ای دقیق نتیجه کار را یک بر صفر به سود لورکوزن کرد.

دقیقه 48 یولیان برانت روی پاس چالهان اوعلو با یک شوت با دقت حساب کار را 2 بر صفر کرد.

دقیقه 82 مدافع موناکو در محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شد. وندل دفاع چپ لورکوزن پشت توپ ایستاد که ضربه اش به تیرک دروازه خورد اما در ادامه شانس با او یار بود و ضربه برگشتی به گلر موناکو، مورگان دیسانتینس ایتالیایی برخورد کرد و راهی گل شد.

در نهایت لورکوزن این بازی را با نتیجه سه بر صفر برد اما جایگاه اول و دومی دو تیم پیش از مسابقه مسجل شده بود و این نتیجه تغییری در صدرنشینی موناکو و دومی لورکوزن ایجاد نکرد.


در دیگر مسابقه این گروه دو تیم تاتنهام و زسکامسکو در ویمبلی برای سوم شدن در گروه و صعود به لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری سه بر یک تاتنهام میزبان به پایان رسید.

در دقیقه سی و یکم و بر خلاف جریان بازی، این زسکا مسکو بود که موفق به گلزنی شد. ژاگوئف صاحب توپی هوایی شد، از اریک دایر عبور کرد، وارد محوطه جریمه شد و ضربه آخرش را بدون نقص وارد دروازه هوگو لوریس کرد.

در دقیقه سی و نهم ،  دله الی موفق شد تا بازی را به تساوی بکشاند. او در سمت راست محوطه جریمه بود که توپ به او رسید و او با ضربه بغل پا، توپ را به کنج دروازه آکینفیف فرستاد.

در دقیقه چهل و ششم، تاتنهام به وسیله هری کین موفق به زدن گل دومش شد. همکاری زیبای اریکسن و دنی رز، هری کین را در نزدیکی های خط دروازه زسکا صاحب توپ کرد و این مهاجم انگلیسی نیز به راحتی دروازه تیم روسی را باز کرد.

در دقیقه 78 تاتنهام به گل سوم رسید. این گل را دروازه بان زسکا به پس از آنکه نتوانست ضربه دله الی را مهار کند وارد دروازه خودشان کرد تا در هر دو بازی این گروه دروازه بانان ، دروازه خودشان را باز کرده باشند.


در جدول رده بندی، موناکو با 11 امتیاز در صدر است و لورکوزن با 10 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. تاتنهام با 7 امتیاز سوم و زسکا مسکو با 3 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.