سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زینالی: برای مسابقات جهانی چین آماده می شوم/ یخ نوردی ورزش گرانی نیست

قهرمان یخ نوردی کشورمان گفت:رقابتهای جهانی یخ نوردی از 15 دی در پکن آغاز می شود و خود را برای این مسابقات آماده می کنم.

مسعود زینالی قهرمان یخ نوردی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: رقابت های بین المللی یخ نوردی از 15 دی 95 درشهر پکن چین برگزار خواهد شد. برای حضور قدرتمند در این رخداد مهم در تهران تمرین می کنم. 

وی افزود: مسابقات جهانی یخ نوردی کره جنوبی سوییس، ایتالیا، فرانسه که به ترتیب و به فاصله یک هفته بعد از رقابت های چین برگزار خواهد شد.

زینالی در خصوص آسیب دیدگی دست چپش گفت: متاسفانه مدتی پیش از ناحیه دست چپ مصدوم شده ام که خوشبختانه در حال حاضر رو به بهبودی می رود و تمرینات فیزیو تراپی انجام می دهم. 

قهرمان یخ نوردی کشورمان در باره سابقه اش دراین رشته عنوان کرد: نزدیک 6 سال است در مسابقات جهانی شرکت می کنم و در این مدت به مقام هایی نیز دست یافته ام که می توان به چهارمی آسیا و دوازدهمی دنیا در سال 2015 و نماینده ایران در فستیوال یخ نوردی 2014 سوچی روسیه و قهرمانی های کشوری اشاره کرد.

وی با اشاره به پرداختن به ورزش یخ نوردی در کشورمان تصریح کرد: این ورزش در مدتی که فعالیت می شود رشد خوبی داشته است و علاقمندانی فراوانی را به خود جذب کرده است، اگر در سالهای گذشته برای مسابقات جهانی 2 تا سه نفر داشتیم امسال ضمن افزایش نفرات به 20 نفر رسیده است.

زینالی در مورد انجام یخ نوردی به عنوان ورزشی پرهزینه یا کم هزینه، خاطر نشان کرد: یخ نوردی از ورزش های پرهزینه محسوب نمی شود. اگر برای تهیه ملزومات ورزشی 4 – 5 میلیون هم هزینه در نظر بگیرید می توانید سالهای متمادی این ورزش را انجام دهید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.