سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

حضور 81تيم پليس راه در نقاط حادثه خيز جاده ای کرمانشاه

در طرح ترافيک زمستان، 81 تيم از پليس راه در نقاط حادثه خيز جاده ای استان کرمانشاه حضور پيدا خواهند كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان كرمانشاه با بيان اينکه در سال هاي اخير تغييرات مثبتي در خدمات دهي پليس به مردم ايجاد شده است، گفت: در راستاي طرح ترافيک زمستان، 81 تيم از پليس راه در نقاط حادثه خيز جاده اي استان کرمانشاه حضور پيدا خواهند كرد.
 
سردار "منوچهر امان اللهي" در مراسم آغاز طرح ترافيک زمستاني که در ستاد فرماندهي استان برگزار شد، اظهارداشت: در فصل زمستان روانسازي تردد ها و ارائه هشدارهاي لازم به مردم يكي از برنامه هاي اصلي پليس راه استان است.
وي با بيان اينكه خدمت به مردم بزرگترين افتخار پليس است، گفت: در چند سال اخير تغييرات مثبتي در وضعيت خدمت رساني پليس به مردم ايجاد شده است، با اين حال براي رسيدن به نقطه مطلوب بايد تلاش كنيم.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه با بيان اينكه فرهنگ رانندگي در ترافيک و ميزان تصادفات جاده اي نقش دارد، گفت: تصادفات جاده اي خسارت هاي مالي و معنوي بسياري براي كشور و مردم دارد از اين رو براي كاهش آنها بايد تلاش كرد.
سردار امان اللهي تاكيد كرد: پيشگيري از وقوع يك تصادف و حفظ جان مردم كاري بسيار بزرگ و ارزشمند محسوب مي شود و ماموران پليس راه شبانه روز براي اين موضوع تلاش مي کنند.
حضور 81تيم پليس راه در نقاط حادثه خيز
وي در رابطه با طرح ترافيك زمستاني گفت: در طول مدت اجراي اين طرح 81 تيم از پليس راه در نقاط حادثه خيز جاده اي استان کرمانشاه حضور پيدا خواهند كرد تا از بروز حادثه در فصل سرما جلوگيري کنند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه طرح ترافيک زمستاني از امروز آغاز مي شود و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد، افزود: در اين مدت راهداري استان نيز 55 گروه و 320 خودرو را در نقاط حادثه خير مستقر خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.