سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

دانشجوی انقلابی پیام امیدواری را در جامعه منتشر می‌کند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: جوانان انقلابی با همان روحیه خود که توانستند فتنه 88 را برچینند باید امروز نیز مراقبت از جریان نفاق و نفوذی‌ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار عابدین خرَم در گردهمایی انقلابیون جوان که در دانشگاه ارومیه برگزار گردید با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: 16 آدز نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، آرمان خواهی و تسلیم نشدن در مقابل دشمن است و دانشجوی انقلابی حاوی پیام امیدواری برای دوستان و ناامیدی برای دشمنان است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک رستاخیز بود و جریان واقعی و حقیقی انقلاب و آن مردادم مرد با رهبری امام عزیز این رستاخیز را ایجاد و بر علیه مستکبرین قیام کردند.

وی تصریح کرد: جریان اصیل انقلاب که در راس آن دانشجویان هم حضور داشتند به دور از شعار زدگی و در میدان عمل از جمله دفاع مقدس، جهادسازندگی و تهاجم فرهنگی ایستادگی کردند و علی رغم عقب نشینی خیلی ها ایستادند.

خرّم افزود: جوان انقلابی کسی است که فتنه 88 را بر کام دشمن تلخ کرد و همچنان در جبهه مقاومت می درخشد.

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: در کنار جریان انقلابی جریان موسوم به اشرافی گری و تجمل پرست نیز وجود دارد که نه حاضر است برای انقلاب هزینه بدهد و نه از خواب ناز بیدار شود و این جریان زمانی که جوان های کشور در جبهه خون می دادند در مناطق خوش آب و هوای کشور گوشت شکار می خوردند.

خرّم جریان مرعوب و ترسو را دیگر جریان کشور دانست و اضافه کرد: خطرناک ترین جریان سیاسی که همچنان مشغول خدعه و نیرگ است جریان نفاق می باشد که مقام معظم رهبری از روز اول نسبت به این جریان هشدار می داد.

وی یادآور شد: امروز باز هم شاهد آن هستیم که جریان جریان نفاق یا همان نفوذی وارد بدنه انقلابی کشور شده و درصدد براندازی و تضعیف روحیه انقلابی است.

فرمانده سپاه شهدا با انتقاد از غفلت مسئولین از سرمایه های اجتماعی یادآور شد: ما مذاکره کردیم که استکبارستیزی را به نمایش بگذاریم تا وحدت را نشان دهیم تا خلاقیت و تفکر و ایده جوانان را اثبات کنیم اما شاهد آن هستیم سرمایه های کشور ما ارزان فروخته شدند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.