سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیضاح طیب نیا فعلا منتفی است

به منظور ایجاد شفافیت اقتصادی کشور، حدود 29 نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی کشور شدند اما شرایط موجود بر خلاف انتظار پیش رفت.

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به منظور ایجاد شفافیت اقتصادی کشور حدود 29 نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی کشور شدند اما به دلایلی این ماجرا در حال حاضر منتفی اعلام شد.
 
وی در ادامه افزود: پس از حضور طیب نیا در کمیسیون اقتصادی و بررسی پیرامون معضلات اقتصادی کشور به ویژه عدم شفافیت در عرصه نظام بانکداری، وی با وعده حل این مشکلات طی ماه های آتی، نظر 23 نماینده معترض را تغییر داد و استیضاح وی تا اطلاع ثانوی منتفی شده است.
 
گفتنی است که هیچ یک از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور نداشته اند و علاوه بر این، 6 نماینده دیگر از این امر ناراضی بوده وهمچنان اصرار به استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی دارند.
 
نادری در پایان با بیان اینکه رفع تمام معضلات اقتصادی دور از انتظار است، افزود: با توجه به وضعیت اسفناک اقتصادی کشور، تحقق این امر بعید بوده و احتمال استیضاح وزیر دور از انتظار نیست.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.