سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان: برای المپیک 2020 آماده می شویم

دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: پرورش قهرمان برای المپیک 2020 از جمله برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری زنجان در آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان داوود وثیق اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان زنجان در همه رده‌های سنی برگزار شده است.شرکت نونهالان وزنه‌برداری استان زنجان در همایش استعدادیابی فدراسیون نیز از دیگر برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان زنجان بوده است.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداران استان زنجان حضور پررنگی در مسابقات کشوری داشتند، افزود: خوشبختانه ورزشکاران استان زنجان در مسابقات مختلف وزنه‌برداری کشور مدال‌های خوش رنگی کسب کردند.

دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به حضور علی نصرتی در بین نفرات اعزامی به مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان افزود: خوشبختانه این پیشکسوت ارزنده در این مسابقات به مقام نایب قهرمانی رسید.

وثیق در ادامه حضور حسین سلطانی وزنه‌بردار نوجوان زنجانی را برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان اعلام کرد و گفت: حسین سلطانی توانست با درخشش در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری قهرمانی جهان نخستین مدال تاریخ وزنه‌برداری استان زنجان را کسب کند.

دبیر هیأت وزنه‌برداری استان زنجان بیان کرد: متاسفانه عدم وجود اسپانسر مالی در استان زنجان موجب شد، حسین سلطانی به عضویت تیم نیروی زمینی در آمده و ورزش خود را در خارج از استان دنبال کند.برنامه‌ریزی برای شرکت در مسابقات، همایش‌ها و کلاس‌های مربیگری و داوری در اولویت کاری هیأت وزنه‌برداری استان زنجان قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.