سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری نشست خیرین برای تأمین داروی بیماران نیازمند

۲۵ خیر و نیکوکار هزینه های دارو و تجهیزات پزشکی و هزینه های بعد از عمل ۱۸ بیمار بی بضاعت را تقبل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس مرکز آموزشي پژوهشي درماني امام رضا(ع) مشهد با بیان این مطلب گفت: امروز گروه میزبانان خورشید پرونده ۱۸ بیمار بی بضاعت که برای دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز با مشکل مواجه هستند مورد برسی قرار گرفت و خیرین و نیکوکاران هزینه ۴ میلیون و دویست هزار تومان را تقبل کردند.

دکتر عبدالله بهرامی تصریح کرد: این بیماران که شامل بیماران نارسایی قلبی اعصاب و روان ،سرطان کبد و ناشنوا... هستند که برای دارو و تجهیزات پزشکی پس از درمان و عمل جراحی نیاز شدید دارند ولی بدلیل مشکلات اقتصادی و بی بضاعتی نمی توانند آنها را تهیه کنند .

او ادامه داد:طرح حامی با حضوربانوان و آقایان در بیمارستان امام رضا (ع) تشکیل شده و با بررسی پرونده های بیماران بی بضاعت، آنان را از کمک های خیرین بهره مند می کند.

دکتر بهرامی گفت: برای بیمارانی همچون بیماران ام.اس، دیابتی و روانی نیز که باید تا آخر عمر دارو مصرف کنند ماهیانه مبالغی با کمک خیرین به آنها اهدا می شود.

او اظهار کرد: تمام این اقدامات نیکوکارانه را از فیوضات وجود با برکت حضرت امام رضا (ع) در شهر مشهد می دانیم و حدود ۲۰ سال است که با کمک خیرین توانسته ایم برای بهبودی بسیاری از بیماران نیازمند تلاش کنیم.

رییس مرکز آموزشي پژوهشي درماني امام رضا(ع) مشهد خاطر نشان کرد : هر هفته سه شنبه ها جلسه کمک به بیماران نیازمند را در بیمارستان امام رضا(ع)  و یا در مسجد نقویه داریم.

امضا تفاهم نامه بین بیمارستان امام رضا(ع)و سازمان بهزیستی به سه شنبه هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام/ ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.