سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اصفهان بیش از 1100 شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: استان اصفهان بیش از 1100 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علی قریشی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه‌ساز 16 آذر 32 اظهارکرد: استان اصفهان بیش از 1100 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: حدود 14500 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش عالی استان اصفهان مشغول تحصیل بوده که 25 درصد از آنان از جمله دانشجویان ممتاز و نخبه هستند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: میانگین علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های دولتی از میانگین علمی سایر دانشجویان استان اصفهان بالاتر است.

وی ادامه داد: حدود 300 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر استان اصفهان عضو دفتر نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بوده که با تولیدات علمی، چاپ، تألیف مقالات و کتب پژوهشی در عرصه‌های مختلف از سرآمدان جامعه ایثارگری هستند.

قریشی در پایان با ابراز خرسندی از سطح بالای علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان داشت: بالا بودن میانگین علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان اصفهان نشان از اقدام، تلاش و جدیت آنان در عرصه‌های علمی و فرهنگی است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.