سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری هماهنگ کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری هماهنگ کلاس های تقویتی دانش آموزان درسطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمد تقی‌زاده ،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه هماهنگ استانی در زمینه تشکیل کلا‌س‌های کنکورگفت: با برگزاری هماهنگ کلاس‌های کنکور در سطح خوزستان تلاش می‌کنیم رتبه خود را در کشور ارتقا دهیم.

محمد تقی‌زاده اظهار داشت: با توجه به تعطیلی روزهای زیادی در این ترم تحصیلی، ‌تشکیل کلاس‌های تقویتی بستگی به برنامه‌ریزی آموزشی ناحیه و منطقه دارد.

وی افزود: مسئولان و معاونان آموزشی معمولاً کلاس‌های تقویتی را در برنامه سالانه خود دارند اما برگزاری کلاس‎های تقویتی  به‌شکل هماهنگ در استان صورت نمی‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان‌ کرد: شهرستان‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند و همچنین متناسب با نیاز منطقه‌، مدرسه و دروسی که عقب هستند، کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه هماهنگ استانی در زمینه تشکیل کلا‌س‌های کنکور عنوا ن داشت: با توجه به اعتباراتی که از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش برای تشکیل کلاس‌های کنکور منظور شده و قرار است از طریق استانداری خوزستان به ما ابلاغ شود، این برنامه اجرایی می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: در سال‌های گذشته رتبه کنکور خوزستان در سطح کشور 27 بود که این رتبه را ارتقاء دادیم و به رتبه 21 رسیدیم؛ البته رتبه کنکور سال 94 را تاکنون دریافت نکردیم.

وی با بیان اینکه در سال 94 آمار قبولی در کنکور خوزستان بالا بود‌ و احتمال دارد اکنون رتبه 18 را در کشور داشته باشیم، ادامه‌ داد: با برگزاری هماهنگ کلاس‌های کنکور در سطح خوزستان تلاش می‌کنیم رتبه خود را در کشور ارتقا دهیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.