سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

دیدار بسیجیان صدا و سیما با نماینده ولی فقیه

بسیجیان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت 15 آذر روز بسیج رسانه ملی، جمعی از اعضای بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این دیدار نقش صدا و سیما در فرهنگ سازی را محوری دانست و گفت: این فرهنگ بایستی از سیره ناب ائمه اطهار (ع) برداشت شود.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام تأکید کرد: زمانی می توانیم به بالندگی برسیم که در تمامی زمینه ها بر اساس فرهنگ اسلامی عمل کنیم.

وی افزود: صدا و سیما اکنون به برکت رهبری امام (ره) و رشادت های شهدا تمام وقت در اختیار مؤمنان است و بایستی از این فرصت و ظرفیت، بهترین استفاده برای تبیین مبانی نورانی اسلام و گسترش فرهنگ و سبک زندگی اهل بیت (ع) صورت گیرد.

نکونام با بیان اینکه صدا و سیما معتمد و مأمن مردم است اما تولیدات آن هنوز با ایده آل ها فاصله دارد گفت: با اراده قوی و انگیزه لازم می توان بر کاستی ها غلبه کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم با بیان اینکه اکنون در میدان جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای هستیم گفت: تمامی حوزه های این سازمان با تفکر، فرهنگ و عمل بسیجی در مقابله با این هجمه ها حرکت می کنند.

مهرداد عظیمی، ده ها مستند و موسیقی با محور فرهنگ بسیجی را از جمله تولیدات صدا وسیمای استان بیان کرد و افزود: در حال تدوین برنامه هایی برای حضور مؤثر در فضای مجازی نیز هستیم.

وی تأکید کرد: با همکاری و هم افزایی ارگان های متولی فرهنگ در استفاده از ظرفیت های رسانه ملی، می توانیم به اهداف عالی برسیم.

15 آذر سالروز شهادت جمعی از کارکنان و خبرنگاران رسانه ملی در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای C130 نیروی هوایی در سال 1384 به نام روز بسیج صدا و سیما نامگذاری شده است.

گفتنی است: ساعت 13:24 دقيقه روز سه شنبه پانزدهم آذرماه سال 1384 يک فروند هواپيمای C130 نيروی هوايی ارتش که 39 نفر از سرنشینان آن خبرنگار، عكاس و فيلمبردار صدا و سیما بودند، برای شرکت در مانور بزرگ آبی خاكی عاشقان ولايت، از فرودگاه مهرآباد تهران عازم چابهار در استان سیستان و بلوچستان شد که 8 دقیقه پس از پرواز، به دلیل نقص فنی موتور اقدام به بازگشت به فرودگاه می نماید، اما در حین بازگشت دچار آتش سوزی شده و ضمن برخورد با ساختمان مسکونی ۱۰ طبقه‌ای در فاصلهٔ 3 کیلومتری فرودگاه مهرآباد (شهرک توحید) سقوط می کند. در این سانحه غم انگیز، 100 نفر و منجمله 39 نفر از اصحاب رسانه، خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما، به فیض شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.