سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

نداشتن مجوز پارک برای کارت پارک های مهاباد

شهروندان مهابادی بعد از شارژ کارت پارک خودروهایشان ، اکنون مجبور به پرداخت هزینه به پارکبان ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدتی است که کارت پارک های الکترونیکی با وجود شارژهای چند هزار تومانی از کار افتاده اند و پارکبان های سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ، از دارندگان این کارتها پول دستی دریافت می کنند.

آذرپور مدیر عامل تاکسیرانی مهاباد گفت : طرح پارکبان ، بعد از پیمانکار به تاکسیرانی و اتوبوسرانی واگذار شده است و با فعال شدن طرح جدید ، دوباره شارژهای الکترونیکی فعال می شود.

حیدری مسئول ترافیک شهرداری مهاباد هم می گوید : برای تجهیز و هوشمند کردن سیستم کارت پارکها فعلا از این کارت ها استفاده نمی شود.

پیمانکار سابق طرح کارت پارکها هم گفت : این سامانه کارت ها فعلا در اختیار آنهاست و پس از توافق با شهرداری ، سامانه کارت ها را تحویل می دهد.

لقمان رحمانی افزود : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در مورخ هفدهم دی ماه سال 94 مقرر شد با افزایش بیست درصد مبلغ سال گذشته یک سال دیگر هم قرار داد با شهرداری تمدید شود اما شهرداری بیست درصد افزایش را از ما اخذ کرد و قرارداد را هم تمدید نکرد.

این در حالی است که مسئول امور حقوقی شهرداری نظر دیگری درباره قرار داد پیمانکار سابق دارد.

ابراهیم چاویده کارشناس حقوقی شهرداری هم در پاسخ به ادعای پیمانکار سابق گفت : قرار داد پیمانکار با شهرداری به پایان رسیده است و حتی مدتی را هم بیشتر از زمان قرار داد کار کرده اند و ما هم در زمینه گرفتن پول شهروندان از آنان حتما اقدام می کنیم.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.