سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

شناسایی مراتع طبیعی ملی در شهرستان بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ تمامی مراتع طبیعی ملی شهرستان بیله‌سوار شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرم حلیم در بازدید از عرصه‌های منابع طبیعی٬ مناطق بحرانی و عرصه‌های احیا شده در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:‌ بیشترین تخریب مراتع و منابع ملی در استان اردبیل در بیله‌سوار است و بیش از 90 هزار هکتار مراتع ملی و طبیعی در این شهرستان وجود دارد و مراتع این شهرستان نسبت به شهرستانهای دیگر چندین برابر است.

وی توطئه‌های سودجویان در تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی را غیرقابل قبول دانست و بیان کرد: آحاد جامعه به ویژه دست اندرکاران و مسئولان امر در تمام قوا وظیفه دارند از منابع طبیعی و اراضی ملی محافظت کنند و نباید در این زمینه قصور و کوتاهی انجام شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: برخی از افراد با ایجاد کارگاههای بلوک‌زنی در ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز دخیل هستند و خود عاملی برای توسعه آلونکها و سکونتهای غیر مجاز به ویژه در حوزه اراضی پایاب سد خداآفرین هستند که باید از طریق مراجع نظارتی و انتظامی برخورد شود.

حلیم افزود: تمامی مراتع طبیعی ملی شهرستان شناسایی شده است و عرصه بر زمین‌خواران منابع طبیعی با شناسایی دقیق تخریبگران و پرونده‌های موجود در سالهای گذشته محدودتر و تنگ‌تر شده است و اجازه کاشت و برداشت محصولات را در زمین های مراتع ملی به هیچ عنوان نخواهیم داد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.