سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اینانلو: تیم های قدرتمندی در مسابقات سلاح بادی آسیا شرکت کردند

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: مسابقات سلاح های بادی آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تیم های قدرتمندی در این رقابت ها شرکت کرده اند.

اصغر اینانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح مسابقات آسیایی سلاح های بادی بیان کرد :مسابقات در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است همه کشورهای شرکت کننده دراین مسابقات از تجربه بالایی برخوردار هستند و برای حضور در این دوره سرمایه گذاری کردند. 

وی درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در این مسابقات گفت: 3 تیراندازی که در مرحله مقدماتی رده نوجوانان شرکت کردند شانس صعود یه فینال را داشتند اما فقط ذوالفقاریان به مدال طلا دست یافت. البته نسبت به دو تیرانداز دیگر از تجربه بالاتری برخوردار بود. این نتایج در بخش نوجوانان را پیش بینی می کردیم.

سرمربی تیم ملی تفنگ عنوان کرد: برای حضور در آین رقابت ها یک ماه یه طور جدی تمرین کردیم تیراندازان ما در این دره کم تجربه هستند و هدف از حضور در آین دوره کسب تجربه است.

وی افزود: این مسابقات دقیقا بعد از المپیک قرار گرفت و تیم هوای شرکت کننده از آمادگی بالایی برخوردار هستند حتی برخی کشورها را تیم کامل به ایران آمدند .

اینانلو گفت :این مسابقات بهترین فرصت است تا خودمان را برای المپیک و  مسابقات آسیایی آماده کنیم. دراین مدت تیراندازان زا مشکلات زیادی روبه رو شدند. مشکلات مالی و مهمات فدراسیون نقض زیادی در آمادگی تیراندازان داشت.

همچنین پس مسابقات المپیک لازلو سچسکو پس از 7 سال از تیم ملی خداحافظی کرد و مسئولیت مربیان داخلی بیشتر از گذشته شد اما با این تمام تلاشمان را کردیم تا تیراندازان رآ برای این مسابقات آماده کنیم. 

وی درباره وضعیت تیراندازان در نوجوانان گفت: خوشبختانه دل این رده تیراندازان قدرتمندی داریم که دو نفر قهرمان آسیا هستند شانس کسب مدال طلا را دارند. همچنین در این رده مدال تیمی آسیا را نیز داریم.

وی درباره وضعیت رقبای ایران  خاطر نشان کرد: تیم های چین وهند از تیم های قدرتمندی هستند و ژاپن هم چون میزبانی این رقابت در سال آینده است در این مدت پیشرفت زیادی کرد با این شرایط کار ما در آسیا بسیار سخت شد برای اینکه از رقابت عقب نمانیم باید برنامه ریزی های دقیق تری داشته باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.