سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

خسارت 25 میلیارد ریالی تندباد در استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تند باد اخیر 25 میلیارد ریال به تاسیسات برق و اماکن مسکونی قدیمی استان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه افزود: بیشتر خسارت ها در مشگین شهر و گرمی اتفاق افتاده و از شهرستان های دیگر هنوز گزارش نشده است.

وی گفت: خسارت تند باد در مشگین شهر 20 میلیاردر یال و در گرمی مغان پنج میلیارد ریال برآورد شده که تلاش برای جبران این خسارت ها الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: عمده خسارت ها در مشگین شهر و گرمی به تاسیسات برق ،درختان سطح شهر ، ریزش دیوار و منازل مسکونی قدیمی در روستاها مربوط است.

امامی در خصوص خسارت تند باد به فضای سبز در مشگین شهر و گرمی گفت: تندباد موجب وارد شدن خسارت جدی به درختان داخل شهر در مشگین شهر شده بطوری که در اثر این تندباد بیشتر درختان کهنسال حاشیه خیابان ها ریشه کن شده است .

وی افزود: به دنبال افتادن درختان کهنسال بر روی خطوط انتقال برق ماموران شهرداری و مدیریت برق مشگین شهر وارد عمل شده و در اسرع وقت نسبت به عادی سازی امور اقدام و از خاموشی های طولانی مدت جلوگیری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در ادامه تصریح کرد: در اثر این تند باد جریان برق در 50 نقطه شهر دچار آسیب شده بود که توسط مدیریت برق ترمیم و جریان برق برقرار شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، خسارت ، تندباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.