سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی مطرح کرد؛

سهم ٤٢ درصدی هلال احمر از حق ثبت در لايحه بودجه ٩٦ ديده نشده است

دبيركل جمعيت هلال احمر با اشاره به تنظيم و تقديم لايحه بودجه ٩٦ به مجلس گفت: در اين لايحه سهم ٤٢ درصدی هلال احمر از حق ثبت، ديده نشده است.

‎به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر احمدی دبيركل جمعيت هلال احمر در مراسم روز جهانی داوطلب اظهار داشت: در لايحه بودجه ٩٦ سهم هلال احمر از حق ثبت در دفترخانه ها ديده نشده است.

‎وی ادامه داد: از نمايندگان مجلس درخواست داريم كه اين حق قانونی هلال احمر كه در سنوات قبل تصويب و به قانون تبديل شده است را در بودجه ٩٦ اصلاح كنند.

‎دبيركل جمعيت هلال احمر گفت: نمونه خدمات هلال احمر را در اربعين، انفجار تروريستی حله و برخورد دو قطار ديديم و اين حق هلال از حق ثبت در همين موضوعات به كار می رود.

‎وی در ادامه به طرح راه اندازی خانه های هلال در روستاها اشاره كرد و گفت: ٣ ماه از ابلاغ اجرای آزمايشی ٦ ماهه آن می گذرد و اميدواريم كه بتوانيم اشكالات آن را برطرف كنيم.

‎احمدی اين دست اقدامات را واگذاری اداره هلال احمر به مردم دانست و گفت: در اين راستا نه كارمند استخدام می شود و نه ساختمان جديد ساخته خواهد شد بلكه از ظرفيت مدارس و مساجد روستا و اهالی همان منطقه استفاده می شود.

‎دبيركل جمعيت هلال احمر اين اقدام را در راستای شعار هر خانواده يك امدادگر دانست و گفت: با توسعه زير ساخت ها قطعا در مدت كمی تعداد داوطلبان هلال احمر دو برابر خواهد شد.

‎انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.