سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان ؛

معارفه مدیر آموزش و پرورش رامهرمز

با حضور مسؤولان و معلمان مدیر جدید آموزش و پرورش رامهرمز معارفه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بویری سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان گفت: اهمیت آموزش و پرورش بر هیچکس پوشیده نیست و در کنار امنیت و بهداشت رکن سوم و مهم توسعه پایدار و توسعه متوازن، آموزش و پرورش است.

علی بویری افزود: مدیریت سیاسی شهرستان تمام اهتمام و تلاش خود را در راستای رشد و توسعه آموزش و پرورش شهرستان قرار داده است.

وی گفت: در بحث زیر ساخت های آموزش و پرورش بسیار فعالانه و متعهدانه باید عمل کرد و نظم و برنامه ریزی در دستور کار مدیران باید باشد.

سرپرست فرمانداری رامهرمز  افزود: باید پیش فرض های ذهنی خود را تغییر دهیم زیرا که عدم تغییر در پیش فرض‌های ذهنی باعث عقب ماندگی ما خواهد شد.

بویری ضمن تقدیر از مدیر قبلی آموزش و پرورش رامهرمز اظهار امیدواری کرد: مدیر جدید این اداره در راستای بهینه سازی و توانمند سازی آموزش و پرورش شهرستان بتواند موفق عمل کند.

در این جلسه که معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، مسؤولان شهری و معلمان حضور داشتند امید حسین زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش رامهرمز معرفی و از مدیر قبلی زاهد ممبینی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.