سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی مطرح کرد؛

مناسب سازی معابر برای معلولین اولویت اول سازمان بهزیستی است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولویت اول سازمان بهزیستی مناسب سازی معابر برای حضور معلولین در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز(یکشنبه) در مراسمی به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری چنین روزهایی فرصتی است که بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و سازمان‌های دولتی برای شکوفایی استعدادهای معلولین چه فرصت هایی ایجاد کرده است . 

وی افزود: ما شاهد بودیم در المپیک، فعالیت‌های معلولین چه نشاطی را در جامعه ایجاد کرد و آن‌ها از تهدیدها فرصتی ایجاد کردند که موجب بالندگی خودشان و نشاط جامعه شد، در زمینه هنر هم معلولین فعالیت دارند و در حال حاضر جشنواره تئاتر معلولین در اصفهان برگزار می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان سازمان متولی سیاسیت گذاری ، نظارت و اقدام و عمل مربوط به معلولین را عهده دار است به تنهایی نمی‌تواند به همه ی امور معلولین رسیدگی کند و به قطع یقین همکاری تمام سازمان ها و نهادها به ویژه سازمان های مردم نهاد می تواند کمکی به انجام بهتر کار ها باشند.

محسنی بند پی  رئیس سازمان بهزیستی در این مراسم اظهار داشت: اولویت اول بهزیستی مناسب سازی معابر برای حضور این افراد در جامعه است در این زمینه جلساتی با کمیته مناسب سازی شهرداری داشتیم .

وی بیان داشت: مسکن و اشتغال وتهیه وسایل کمک آموزشی براس حضور معلولین از دیگر اقدامات ما است و امیدواریم با کمک نهادهای درون بخشی و برون بخشی روز به روز بتوانیم زمینه را برای بهرمندی معلولین از حقوق خود در زمینه توانبخشی بیمه مسکن فراهم کنیم که بتوانند این عزیزان زندگی بهتری داشته باشند.

در ادامه محسنی بندپی پیام رئیس جمهور به مناسبت روز معلولین را قرائت کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.