سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی به مسلمانان سوریه در اردبیل راه اندازی شد

عضو ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم استان اردبیل گفت: به دنبال آزادسازی بخش اعظمی از شهر حلب سوريه و مشكلات انسانی برای ده ها هزار نفر از مردم در شرايط سرما و كمبود امكانات اوليه، نيازمند كمك های انسان دوستانه هموطنان عزیز می باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حجت السلام مهدی نوروزی با اعلام این خبر که موارد موردنياز پتو، لباس، قند، فلاكس چای، پيکنيك گاز، برنج و چای هستند که می توانند نو یا استفاده شده باشند افزود: همشهریان عزیز می توانند اقلام خود را در محل های تعیین شده از جمله میدان مصلی، جنب مسجد قدس، کارشناسان میدان فرهنگ جنب مسجد امام علی علیه السلام و سلمان آباد جنب شهرداری تحویل دهند.

وی تصریح کرد: حساب جاری و اینترنتی در بانک مهر اقتصاد و انصار برای جمع آوری کمک های مردمی ایجاد شده است(شماره حساب کارت مجازی نزد بانک انصار 6273811078575328 شماره حساب نزد بانک انصار 1-5555555-43-3710 و شماره حساب نزد بانک مهر اقتصاد 22222222 ) که هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را نیز به این شماره حساب ها واریز کنند.

در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برای بهتر شدن روند امورات لازم است از ظرفیت های معتمدین، روحانیون، هیئت امنای مساجد، کمیته های دستگاه های اجرایی استان و شهرستان استفاده شود گفت: مسلما پایگاه های مقاومت محلات و ادارات در این امر مشارکت چشم گیری خواهند داشت.

وی افزود: انتظار این است که کمیته های دستگاه اجرایی استان و شهرستان از معتمدین و محبان اهل بیت(ع) استفاده و در فرهنگ سازی و در جمع آوری کمک های مردمی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.