سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازآذری در نطق میان دستور:

کارنامه ضعیف اقتصادی دولت اعتبار عمومی را مخدوش کرده است/ مقابل نقض برجام می‌ایستیم

نماینده مردم بابل گفت: کارنامه ضعیف اقتصادی دولت از جمله موضوع حقوق‌های نجومی اعتبار عمومی را مخدوش کرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نیازآذری در صحن علنی امروز در نطق میان دستور خود اظهار داشت: به لطف الهی تعامل خوبی در سطوح مختلف کشور در جهت حفظ منافع ملی وجود دارد و وحدت ملت ایران به واسطه تحولات بین‌المللی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: اجتماع با شکوه مردم در اربعین حسینی و 28 صفر در مشهد مقدس از مصادیق بارز این وحدت است، ایران اسلامی تعهدات خود را در سطوح بین‌المللی اثبات کرده است و مقتدرانه در مقابل مصوبه مجلس سنای آمریکا که نقض آشکار برجام است، خواهد ایستاد.

نماینده مردم بابل تصریح کرد: توصیه مجلس و ملت ایران به غرب این است که فرصت برجام را مغتنم شمارند.

نیازآذری افزود: امروز رکود بازار، فضای تنش در اقتصاد، کمبود آب شرب مشکلات اشتغال چالش‌های بزرگ کشوراند و حل آن در اقتصاد مقاومتی قابل دسترس می‌باشد.

وی تأکید کرد:سوال مردم از تیم اقتصادی دولت این است که در دایره تدبیر چه می‌گذرد که اکثر واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی مدت‌ها است به حالت نیمه فعال و غیر فعال درآمده است؟

نماینده مردم بابل ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مسئله اول کشور است اما کارنامه ضعیف دولت و تیم اقتصادی از جمله حقوق‌های نجومی و ... به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده است، تا زمانی که قوای سه گانه به جدیت با بازگرداندن اموال بیت‌المال و تنبیه خاطیان این اعتماد مخدوش شده مردم را اثبات نکند، شرایط مناسبی پیش‌رو نخواهیم داشت.

نیازآذری خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی تلاش دارند با سیاسی کردن و جهت‌دار نمودن و منحصر کردن مشکلات به یک دولت، ماهیت موضوع را پاک کنند و این یک آفت جدی است که ملت آن را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.