سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

شکارچیان غیرمجاز دردام ماموران یگان حفاظت

10 شکارچی غیرمجاز در مهریز دستگیرشدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مهدی تیموری رئیس اداره محیط زیست مهریز از شناسایی و دستگیری 10 شکارچی غیرمجاز در این شهرستان در سالجاری خبر داد.

تیموری گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مهریز در حین گشت زنی و کنترل منطقه حفاظت شده کالمند - بهادران این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری شکارچیان شدند.

وی ادامه داد: شکارچیان غیرمجاز در مناطق زیر پوشش این اداره در بخش مرکزی مهریز در بخش شکارگاه قله سفید و کالمند - بهادران اقدام به شکار وحوش نادر منطقه کرده بودند.

این مسئول اظهار داشت: از شکارچیان منطقه ، ادوات شکار از قبیل دوربین چشمی و اسلحه ، لاشه پنج راس قوچ و بز وحشی کشف و نامبردگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام های قضایی شدند.

تیموری با اشاره به نقش مهم مردم در شناسایی و دستگیری شکارچیان متخلف منطقه گفت: مردم باید موارد مشکوک را در اسرع وقت به اداره محیط زیست شهرستان مهریز گزارش کنند تا اقدام های لازم بعمل آید.

منطقه حفاظت شده کالمند - بهادران مهریز با وسعت 229 هزار هکتار از سال 1355 به عنوان منطقه شکار ممنوع و در سال 1369 به عنوان منطقه حفاظت شده در کشور ارتقاء یافته و هم اکنون یکی از بهترین زیستگاه های کل و بز در ایران است و در 20 کیلومتری مهریز قرار دارد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.