سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

بررسی مشکل کم آبی دهکده گل و گیاه محلات

مشکلات کم آبی دهکده گل و گیاه محلات در فرمانداری این شهرستان بررسی شد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه بررسی و پی گیری مشکل آب دهکده گل و گیاه شهرستان محلات با حضور نماینده مردم محلات ودلیجان ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان محلات برگزار شد .
دراین جلسه موارد و مشکلاتی که در خصوص کمبود آب دهکده گل وگیاه شهرستان محلات وجود دارد به بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در نهایت راهکارهایی برای حل این مشکل مصوب گردید .
سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت : تصمیمات خوبی گرفته شد و در سه بخش هم انتقال پساب بمیزان 30 لیتر و خط انتقال آن و دربخش طرح مسیر ،حریم ، مجری و تامین اعتبارات گفتگوهایی صورت گرفت.
همچنین برنامه زمان بندی برای شروع و پایان کار مشخص شد و در بخش فاضلاب با توجه به بومی بودن مسئولین فرماندار دستور دادند مسئله پیگیری گردد و بعداز حل مشکل آب های سطحی به سمت حوضچه ها منتقل گردد.
زینی وند فرماندار شهرستان محلات نیز در این خصوص گفت : به جمع بندی نهایی رسیدیم و با اتفاقی که می افتد از مخزن پساب وخط لوله هایی که به دهکده گل و گیاه انتقال پیدا می کند امیدواریم که این مشکل حل گردد.
وی افزود: البته این تنها منبع تامین آب دهکده گل نیست و منابع قبلی و آبهای سطحی هم به قوت خود باقیست و این مورد مشکل را حل می کند و این مشکل برای همیشه حل خواهد شد و بزودی در روزهای آینده و با حضور مسئولین شروع این پروژه کلنگ زنی خواهد شد .
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.