سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

وقف، باید مطابق با نیاز های روز جامعه باشد

رییس اداره اوقاف وامور خیریه کاشمر گفت:وقف باید به روز باشد تا نیازهای مهم جامعه را برطرف کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمدصادق خلیلی بیان کرد: وقف یکی از اثرگذارترین و بهترین اعمال خیرخواهانه است که باید مطابق با نیازهای روزجامعه باشد.
وی از ثبت ۲۱وقف جدید در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبرداد و افزود:استقبال و رغبت مردم با برپایی ایستگاه های مشاوره وقف برای انجام وقف های جدید در چندسال اخیر رشد قابل توجه ای داشته است.
حجت الاسلام خلیلی اظهارداشت: نیت بیشتر موقوفات در کاشمر،تعزیه داری برای اهل البیت(ع) است که ما سعی کردیم با مشاوره به کسانی که قصد وقف جدید را دارند، نیت های خود را مطابق با نیازهای روز جامعه انجام دهند.
وی اضافه کرد:رسانه ها و مبلغان و سازمان اوقاف باهمکاری یکدیگر می توانند مردم را به سمت موضوعاتی مانند بهداشت و درمان، ورزش، مدرسه سازی و حتی تامین امنیت که نیاز به وقف دارد، تشویق کنند.
خلیلی گفت:در حوزه ی وقف های جدید و مطابق با نیازهای روز جامعه ، یک خبرنگار می تواند با قلم خود مخاطبان زیادی را تحت تاثیر قراردهد که ثواب آن وقف در نامه عمل اونیز ثبت و ضبط خواهدشد.
رییس اداره اوقاف وامور خیریه کاشمر در پایان از وقف به عنوان کار خداپسندانه و صدقه جاریه نام برد و افزود:وقف یکی از مصادیق بارز باقیات صالحات است که باید از آن برای منفعت مردم نیز استفاده شود.
انتهای پیام//  و ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.