سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

100 هزار خانوار کرمانی تحت پوشش کمیته امداد

در حال حاضر100 هزار خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی ، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۰ هزار خانواده در استان کرمان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند،گفت : از سال گذشته تاکنون چهار هزار خانوار تحت حمایت استان با دریافت تسهیلات اشتغال خودکفا و از تحت حمایت خارج شده اند.

وی افزود: دیدگاه ما این است که بتوانیم تحولی را در مجموعه برنامه‌های کمیته امداد ایجاد کنیم و سیاست‌های مدنظر مقام معظم رهبری که همان ساماندهی و محرومیت‌زدایی از جامعه هدف است را دنبال کنیم.

صادقی با بیان اینکه خودکفا شدن و پالایش مددجویان اتفاق خوبی را به دنبال داشته است ، خاطرنشان کرد: در اجلاس مدیران کمیته امداد پیشنهاد شد که هزینه ناشی از محل خروج مددجو از تحت حمایت به استان برگشت داده شود تا در دیگر موارد هزینه شود.

وی تصریح کرد: در استان کرمان پنج هزار نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه بوده اند که با انجام طرح پالایش و خروج تعدادی از مددجویان از تحت حمایت، جهیزیه دو هزار نفر از این نوعروسان تامین و راهی خانه بخت شده اند.

صادقی با اشاره به اینکه محور مهم در کمیته امداد، توانمندسازی و اشتغال خانواده‌ها است، افزود: امسال سهم بودجه کمیته امداد از تسهیلات قرض الحسنه ۴۵ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.