سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

برف راه ارتباطی 41 روستا را مسدود کرد

راه های ارتباطی 41 روستای شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار کوهرنگ گفت: به دلیل بارش برف در 2 روز اخیر و کولاک، جاده ارتباطی دهستان موگویی با 15 روستا با توجه به بسته شدن گردنه عسل کشان، منطقه لبد با 7 روستا، منطقه سه جو و گاوشیر با 7 روستا و منطقه دهناش با 12 روستا با چلگرد مرکز این شهرستان مسدود است.

مرتضی زمانپور با بیان اینکه خانه های دهستان موگویی طی بارش های اخیر دچار خسارت شده اند افزود: به بیش از 20 واحد پرورش ماهی در شهرستان کوهرنگ نیز خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: در این مدت 43 نفر از اهالی روستای آقا سید محمد به چلگرد و 5 خانوار تبارک سفلی به بازفت منتقل و اسکان داده شدند.

زمانپور اضافه کرد: طی 48 ساعت آینده جاده های بیرگان، شاه منصوری و دوآب صمصامی هم ریزش برداری شد.

وی گفت: طی همین مدت جمعیت هلال احمر و نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به 15 خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند.

زمانپور افزود: ذخیره سازی سوخت، دارو و مواد غذایی در مناطق صعب العبور این شهرستان از قبل انجام شده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

میزان بارندگی 48 ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ، 220 میلیمتر به صورت برف و باران بود.

کوهرنگ از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.