سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری دو شکارچی غیر مجاز در تربت جام

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تربت جام از دستگیری دو نفر شکارچی متخلف توسط یگان حفاظت آن اداره و تحویل به مقامات قضایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد دامن پاک افزود: علاوه بر لاشه تعداد 35 قطعه چکاوک و یک قطعه سار ،از این متخلفان ، تعداد دو قبضه سلاح ساچمه زنی 4.5 که یکی مجهز به لیزر بود، کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به ماده 18 قانون شکار و صید كه سازمان حفاظت محيط زيست از حيث مطالبه ضرر و زيان، مدعي خصوصي شناخته مي شود و طبق آگهي رسمي شوراي عالي حفاظت محيط زيست به شماره 380 ، خسارت وارده از جانب متخلفان بابت شكار و صيد پرندگان یاد شده مبلغ 3 میلیون و 600 هزار ریال است که متخلفان به حساب جرایم شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست واریز کرده اند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تربت جام گفت: پرونده متخلفان پس از تهیه و تنظیم صورتجلسه تخلف، جهت رسیدگی به عمل ارتکابی در رابطه با شکار غیر مجاز پرندگان وحشی عادی بدون پروانه در مناطق آزاد که به موجب قانون شکار و صید و قانون مجازات اسلامي جرم و مستوجب مجازات است، جهت رسیدگی به مراجع قضایی شهرستان ارائه شد.

انتهای پیام//س.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.