سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

چهار مصدوم در سانحه رانندگی

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع تصادف رانندگی میان سه دستگاه خودرو در جاده ارتباطی ایلام - حمیل خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: این تصادف شامگاه پنجشنبه  و در این مسیر ارتباطی بعد از تونل نام تنگ روی داد و چهار نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ایلام جهت مداوا منتقل شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون که از مسیر ایلام به سمت حمیل در حرکت بود بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز با 2 دستگاه خودرو پژو و پراید که در سمت مخالف در حرکت بودند برخورد کرد و خسارتی به این خودروها زد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام یادآور شد: بدلیل لغزندگی جاده ها و وجود مه غلیظ در مناطق کوهستانی از رانندگان درخواست داریم قوانین رانندگی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز بخاطر حفظ جان خود و دیگر سرنشینان اجتناب کنند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: بارش باران در روز جاری باعث لغزندگی سطح جاده ها شد که امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات و پرهیز از عجله و شتاب به پلیس کمک کنند.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.

 









انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.