سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادعادل درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکایی ها نشان دادند همان کودتاگران 28 مرداد سال 32 هستند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تجربه ای بود که درآن منطق و عقلانیت ایران و زورگویی آمریکا باردیگر اثبات شد.

"غلامعلی حدادعادل" مشاورعالی رهبر معظم انقلاب که سابقه چهاردوره حضور در مجلس رادارد و در هنگامه مذاکرات در تشکیل کمیسیون ویژه برجام تاثیربسزایی داشت درواکنش به تمدید تحمریهای آمریکا علیه ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: تمدید تحریم ها علیه ایران سنگی ست بر، جام برجام که می تواند آن را بشکند.

حدادعادل گفت: برجام تجربه ای بود که درآن منطق و عقلانیت ایران و زورگویی آمریکا باردیگر اثبات شد. امریکایی ها نشان دادند که همان کودتاگران 28 مرداد 32 هستند.

وی با اشاره به راه پیش روی ملت و دولت ایران افزود: این تجربه حاصل شده باید اعتماد ما را به توانایی ها و نیروهای داخلی مان بیش از بیش افزایش دهد و با توکل به خدا راه خود را محکم تر ازگذشته ادامه دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
آقای عادل اینگونه اقدام آمریکایها سیاستگذاری تعمدی ایست وآینده ای بدی دارد
سعید
۰۰:۴۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۵
تمام دنیا می دونه که تمام اینها بهانه است چون اگر با ایران توافق کنند دیگر هیچ بهانه ای جهت حضور در خاور میانه ندارند واگر خاور میانه امن شود تمام در آمدهای آمریکا و رژِم صهیونیستی و دول غرب به خطر می افتد.چون انرژِ ی جهان که نفت است واز خاورمیانه تامین می شود دیگر به همین سادگی ومفت تامین نمی شوذ ومورد دوم به دلیل امن بودن منطقه دیگر لزومی ندارد که کشور های ثروتمند خاورمیانه هزینه های میلیاردی خرج سلاحی که آمریکا ودول غرب تولید می کنند بخرند
پس تا زمانی که نفت هست تشنج خاورمیانه پایدار است