سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی:

جناح های سیاسی مدتی به مرخصی بروند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی پیشنهاد کرد که جناح‌های سیاسی مدتی به استراحت بروند و پس از سر و سامان گرفتن اقتصاد دوباره سر سفره ملت و شهدا بنشینند.

به گزارش حوزه احزاب وتشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی در یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: «در شرایط کنونی کشور نیازمند مدیریت پاک‌دست و مقتدر می‌باشد. جناح‌های سیاسی برای مدتی به مرخصی بروند تا پس از سر و سامان گرفتن اقتصاد و نظم و انضباط در کشور، دوباره بیایند سر سفره ملت و شهدا بنشینند.

در دهه اول انقلاب شهدا امنیت و سیاست را درست کردند و به دست جناح‌های سیاسی سپردند. اکنون کشور ما نیازمند آمدن «دولت پاک‌دستان» است که کشور را با تدبیر و اقتدار اداره کنند، مشکل بیکاری، فساد و مواد مخدر را حل کنند. حضور هوشمندانه و موثری در روابط بین المللی داشته باشند و آزادی های مشروع را نیز تضمین کنند. هر دو جناح اکنون در قدرت هستند ولی نمی‌توانند کاری کنند لذا مدتی به استراحت بروند.»

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
از همه اصول گرا خواهش میکنم که به مرخصی بروند و بگذارند بچه های اصلاح طلب و اعتدالیون با همفکری و اندیشه مرتبط لازم به رونق اقتصادی بپردازند .اصول گرا هم بروند سوریه و عراق و یمن اب و هوای خوبی داره تازه به فیض هم خواهند رسید
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
بجای استراحت باید همه این آقایانی که برای دستاوردهای نظام ارزشی قائل نیستند و در ظاهر مرگ بر آمریکا می گویند اما در باطن با آمریکا هستند و همه گرین کارت دارند از کشور اخراج شوند و جوانان توانمند چون شهید باکری و شهید زین الدین و شهید حسن باقری و امثالهم که از لحاظ علمی و و عقیدتی در سطح بالایی هستند اداره امور را به دست بگیرند.
محمد بهبودی
۱۰:۵۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
تا امام زمان {عج}ظهور ننمایند مشکلات حل نخواهد گردید
وحید
۱۰:۲۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
وقتی اقتصاد رو به مرخصی میفرستادید باید به این روز فکر می کردید آقای رضایی
رضا
۰۸:۱۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
دمت گرم پاسدار واقعی
رضا
۰۷:۵۳ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
آقای رضایی احسنت
ناشناس
۰۶:۳۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
دمت گرم حرف دل مردم را زدی.کو گوش شنوا.
فاطمه
۰۳:۲۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۵
حرف حساب بود....حرف دل مردم...ای کاش همچین اتفاقی می افتاد...پاکدستان....فقط اینجور ادما شایسته حکومت اسلامی هستن...