سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشار الجعفری: قطر پرچمدار حمایت از تروریستها در سوریه است

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت قطر پرچمدار حمایت از گروه های تروریستی در این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد نمایندگان گروه های تروریستی در سایه پیروزی های پی در پی ارتش سوریه خواهان نشست فوق العاده شورای امنیت شدند تا تروریست ها را نجات و حمایت های سیاسی خود را در اختیار آنها قرار دهند.

وی در سخنان خود در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع حلب سوریه افزود به نمایندگان این گروه های تروریستی می گویم که تجارت آنها با خون شهروندان سوری باعث نمی شود که دولت سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه ندهد.

وی گفت امروز کودکان سوری می گویند؛ می خواهند در صلح و امنیت و بدون ترس به مدارس خود بروند.

وی افزود گروه های تروریستی کمک های ارسالی را می فروشند و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند. گروه های تروریستی شمار زیادی از غیرنظامیان را در شرق حلب کشته اند.

الجعفری بیان داشت دولت سوریه از سازمان ملل خواسته است در کمک رسانی به غیرنظامیان مشارکت داشته باشد.

وی با تشکر از حمایت مادی و بشردوستانه روسیه به مردم سوریه گفت امروز قطر پرچمدار حمایت از گروه های تروریستی در سوریه است.

وی با تاکید بر این که حملات گاه و بیگاه جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه تلاشی برای حمایت از تروریست هاست، گفت دولت سوریه خود را به مقابله با تروریسم و راه حل سیاسی متعهد می داند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.