سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ادامه صدرنشینی تیم گچساران نیاز به حمایت هواداران

تیم هندبال نفت و گاز گچساران صدرنشین فعلی هندبال ایران، برای تداوم صدرنشینی نیاز به حمایت همه جانبه هواداران در بازی با مس کرمان در روز جمعه دارد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛در هفته چهارم لیگ برتر مردان هندبال ایران جمعه 12 آذر در گچساران تیم صدرنشین نفت و گاز میزبان مس کرمان است.

بر اساس این گزارش از هفته چهارم لیگ برتر مردان، پنجشنبه 11 آذر دو دیدار برگزار می شود که در سبزوار تیم بیتا میزبان فولاد مبارکه سپاهان است و در اراک نیز نوین قطره مهر پارسه مرودشت به مصاف هپکو می‌رود.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در هفته گذشته در یک بازی حساس و نفسگیر در ثانیه آخر بازی توانست تیم بیتا سبزوار از مدعیان قهرمانی را با شکست بدرقه کند روز جمعه نیز میزبان مس کرمان است.

تیم خوب، بومی و جوان نفت و گاز شهرستان گچساران که با مدیریت خوب باشگاه توانسته است جایگاه خوبی برای خود در سطح اول هندبال کشور ایجاد کند، بعد از حضور موفقیت‌آمیز در جام باشگاه‌های آسیا برای یکه تازی خود در لیگ برتر هندبال کشور و روند ادامه پیروزی‌هایشان روز جمعه 12 آذر در استادیوم پدخندق برای یک پیروزی دیگر به میدان خواهند رفت.

سایر دیدارها جمعه 12 آذر برگزار می‌شود که توسعه و عمران بافق پذیرای شهرداری کاشان است، شهرداری ارومیه و نیروی زمینی تهران به مصاف هم می‌روند و در گچساران تیم صدرنشین نفت و گاز میزبان مس کرمان است.

نفت گچساران ساعت 16 روز جمعه در مجموعه ورزشی پدخندق گچساران میزبان مس کرمان است.


انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.