سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست‌های سه‌گانه بررسی «موانع اقتصاد هنر» در ایران

مركز هنرهای تجسمی حوزه هنری نشست‌های سه‌گانه بررسی موانع اقتصاد هنر را با حضور احمدرضا دالوند در سالن امیرحسین فردی برگزار می‌كند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در این نشست های اپیزودیك، «موانع و پیش زمینه های كسب و كارهنر» در ایران و «چرایی غفلت از برخی عوامل و تبعات آن» مورد نقادی قرار می گیرد.
 
احمدرضا دالوند، نویسنده و منتقد هنر،  نخست به بررسی موضوع «اقتصاد هنری»  یا «اقتصاد مبتنی بر پیشه‌های هنری» اشاراتی ضروری به عنوان افتتاح مبحث ارائه نموده و سپس بررسی چرخه «هنرمند، منتقد، رسانه، گالری و بازار هنر اعم از بانك ها، مجموعه داران، حامیان هنر و ...»  را مورد كنكاش قرار می‌دهد.
 
پس از ارزیابی این موارد بنیادین، دالوند بررسی كسب و كار هنر در سال‌های اخیر را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
 
آسیب‌شناسی نقاط  جذاب فروش و مبحث شیوع اگزوتیك در هنر معاصر ایران از دیگر مباحث استراتژیك در عرصه سیاست فرهنگی است كه توسط این نویسنده قدیمی هنر و زیبایی شناسی، ارائه می گردد.
 
نشست موانع اقتصاد هنر در ایران، طی سه جلسه روزهای یك‌شنبه 14،21 و 28 آذرماه از ساعت 14 در سالن امیرحسین فردی برگزار خواهد شد.
 
كلیه علاقه‌مندان به مباحث هنر و فرهنگ، اعم از هنرمندان، نگارخانه داران، مجموعه داران و مدیران فرهنگی به شركت در این نشست ها دعوت می‌شوند.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.