سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران تأکید کرد؛

صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه از طرحهای اصلی سازمان تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: بحث صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه درمانی یک بحث کشوری و طرح ملی است و جزو طرحهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است و در کل کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدتقی خسروانی مقدم در جلسه مدیران مراکز درمانی تامین اجتماعی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره ) که فرمودند عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید، اظهار کرد: باید بدانیم عالم مجازی هم محضر خداست و در عالم مجازی هم گناه نکنیم.

وی تصریح کرد: با اینکه بیمارستان شهید دکتر لواسانی جزو چهار بیمارستان مشمول ارتقای هتلیینگ نبوده ولی در حد هتلینگ کار برده است و با وجود بیماران خاصی که از نقاط دور و نزدیک کشور به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند، مدیریت در این بیمارستان سخت‌تر و دشوارتر از مراکز درمانی دیگر است.

خسروانی مقدم با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات و توان خود حتی در بحث دندانپزشکی هم بیماران بسیاری را ویزیت و درمان کرد، افزود: به درستی سازمان تامین اجتماعی در بحث اربعین حسینی خوش درخشید و بسیاری از مسئولان کشوری از این بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

وی تاکید کرد: بحث کارت هوشمند و حذف دفترچه یک بحث کشوری و طرح ملی است و همه باید در اجرای صحیح و درست این طرح جدید کمک کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: ما ابزارهایی را در مدیریت داریم که می‌توانیم با شناسایی و ارزیابی آن ابزارها، سیستم را به خوبی مدیریت و ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سکینه علینوری
۲۳:۲۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
سلام من الان یکسال بهدهفت فوت شوهرم موفق به گرفتن حقوق شدم ودرحال حاضرنتوانستم درفترچه بیمه درمانی ایثارگران بگیرم چگونه میتوانم این کارراانجام بدم ممنون لطفا پاسخ دهید