سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رادیو تهران خواهید شنید/ گفتگو با غلامرضا صنعتگر

شبکه رادیويي تهران با چهار برنامه رادیویی، در روز شهادت علی ابن موسي الرضا (ع)، به روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ مستند رادیویی «سایه روشن» روز چهارشنبه 10 آذر، با غلامرضا صنعتگر خواننده گفتگو می‌کند.
 
این برنامه به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، و به بهانه اینکه غلامرضا صنعتگر خواننده، زندگی خود را هنگام تولد و بزرگسالی، مدیون امام رضا (ع) بوده، با این هنرمند ایرانی گفتگو کرده است.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده «گروه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری» رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند ساعت 15:00 شنونده این برنامه باشند.
 
مریم آصفی مستندساز در این برنامه مخاطبان را همراهی می کند.
 
درس آموزی از سنت و سیره امام رضا (ع)

همچنین در برنامه «گفتاورد» از سنت و سیره امام رضا (ع) درس می آموزیم.  

برنامه گفتگو محور «گفتاورد»، به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، چهارشنبه 9 آذر با دکتر امیر توانا درباره درس آموزی از سیره و سنت و اخلاق و رفتار امام رضا (ع) گفتگو خواهد کرد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده "گروه اخلاق و زندگی شهروندی" رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند روزهای چهارشنبه ساعت 22:30 شنونده این برنامه باشند.

ساناز باقری تهیه کننده و فاطمه نصرآبادی گوینده، در این برنامه با شنوندگان همراهند.
 
گذر از سرای کاشف السلطنه تهران 

«گذری در تهران» این هفته به سرای کاشف السلطنه و کارخانه کبریت سازی سر میزند. 

برنامه «گذری در تهران» که هر روز مخاطبان را با گذرهای قدیمی، آثار تاریخی، موزه ها، کاخ ها، تاریخ شفاهی و مکتوب شهر تهران، و ... آشنا می کند، روز چهارشنبه 10 آذر «سرای کاشف السلطنه» و روز پنجشنبه 11 آذر "کارخانه کبریت سازی" را به مخاطبان معرفی خواهد کرد. 

«گروه اخلاق و زندگی شهروندی» رادیو تهران متولی تهیه و تولید این برنامه است که شنبه تا پنج شنبۀ هر هفته ساعت 17:45 تقدیم شنوندگان می‎شود.
 
میثم کطائیان تهیه کننده، آلبرت کچویی نویسنده و گوینده، در این برنامه مخاطبان را همراهی خواهند کرد.
 

نگاهی به بازار خودرو در پاییز 95

برنامه «دنده پنج» با تمرکز بر روی مسائل فنی خودرو، هم اطلاعات کاربردی در این باره به مخاطبان می دهد و هم درباره بازار خوردو به لحاظ قیمت، واردات و صادرات انواع اتومبیل، و بهترین زمان برای خرید وسیله نقلیه اطلاعات جامع و کاملی ارائه می کند. آخرین اخبار وزارت صنعت و نیز بررسی عملکرد کارخانه های داخلی خودروسازی، از دیگر بخش های این برنامه است. 

این برنامه روز جمعه 12 آذر در بخش فنی، طی گفت‎وگو با مهندس محمدرضا پورعبدالله، درباره نگهداری از گیربکس اتوماتیک صحبت خواهد کرد و در بخش کارشناسی، با مهندس خسروانی، به بحث و بررسی درباره بازار خودرو در پائیز 1395 خواهد پرداخت. 

تهیه و تولید این برنامه بر عهده "گروه تهران و رویدادها" رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند جمعه ها ساعت 17:30 شنونده این برنامه باشند. 

محمدهادی نه برادر تهیه کننده و محمدحسین امیدی گوینده در این برنامه همراه مخاطبان هستند.
 
انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.