سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

خراسان رضوی دارای رتبه برتر كاهش تلفات جاده ای

رئیس پلیس راهور ناجا از كسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در كاهش تلفات و كشته های تصادفات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امام علی (ع) كه با حضور فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و روسای پلیس های تخصصی در ستاد انتظامی خراسان رضوی برگزار شد گفت: مشتاقان و عزاداران مرقد مطهر امام رضا(ع) از هفته گذشته در محورهای منتهی به مشهد مقدس با پای پیاده و یا در قالب هیئت های مذهبی عازم پایتخت معنوی ایران اسلامی شده اند تا سوگواری میلیونی بزرگی را در این شهر مذهبی همزمان با روزهای پایانی صفر برگزار كنند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: پلیس راهور ناجا با اهمیت تامین نظم و امنیت سفر و ساماندهی ترافیكی سوگواران عزیز طرح ها و تمهیدات ویژه ترافیكی، محدودیت هایی را به اجرا گذاشته است كه خوشبختانه با توجه به تراكم ترافیك در جاده های منتهی به استان خراسان رضوی و همكاری آگاهانه مردم شاهد برقراری نظم و امنیت كامل در جاده ها و شهر مقدس مشهد بوده ایم.

سردار تقی مهری عنوان کرد: در شهر مشهد نیز محدودیت ها و ممنوعیت های تردد را به اجرا گذاشته و از شهروندان انتظار داریم با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همكاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: خوشبختانه پلیس راهور در استان خراسان رضوی با اقدامات گسترده و فعالیت های شاخص و همچنین به پشتوانه همكاری های مردمی در هفت ماهه گذشته رتبه برتر كاهش تلفات و كشته های تصادفات رانندگی را كسب كرده كه این نتیجه ارزشمند حاصل تلاش پلیس و همكاری آگاهانه و شایسته مردم بوده است.

وی ابراز امیدواری كرد با همكاری سوگواران روزهای پایان صفر و توسعه اقدامات كنترلی و مراقبتی پلیس راهور، خیل میلیونی زائران سوگوار با امنیت كامل از مشهد الرضا (ع) به شهرهای خود باز گردند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.