سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اعمال محدویت ترافیک در جاده های منتهی به شمال

محدودیت های ترافیک تا شنبه در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ترافیک اکنون در جاده های ارتباطی استان عادی است گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها ، محدودیت های ترافیک از فردا تا شنبه در جاده های چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می شود .

وی افزود : تردد تریلی ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 فردا چهارشنبه و جمعه در جاده سوادکوه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد انواع کامیون ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 صبح تا 22 پنج شنبه و 6 صبح جمعه تا 6 صبح شنبه در جاده هراز ممنوع است .

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلتهای امدادی و انتظامی برای انجام ماموریت تا ساعت 24 جمعه در محورهای ارتباطی مازندران ممنوع است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.