سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد،

تکمیل بیش از نیمی از واحدهای اقامتی مشهد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 54 درصد واحدهای اقامتی رسمی در کلانشهر مشهد تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد موسوی گفت: از تاریخ 29 آبان  تا ششم آذر جاری در مجموع 292 هزار و 945 نفر در واحدهای اقامتی مشهد اقامت کرده اند.
وی افزود: هتل ها با 108 هزار و 840 نفر، 32 درصد گنجایش، هتل آپارتمانها با 73 هزار و 800 نفر 32 درصد و مهمانپذیرها با 110 هزار و 305 نفر 54 درصد گنجایششان تکمیل شده است.
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: تا پایان صبح امروز هفتم آذر 42 هزار و 700 نفر از زائران پیاده ورودی به مشهد اسکان داده شده اند.
وی افزود: بطور کلی اقامتگاه های رسمی مشهد با حدود 220 هزار نفرشب گنجایش، میزبان مسافران و زائران در این ایام هستند.
موسوی گفت: حداقل 100 هزار نفرشب نیز گنجایش اقامتگاه ها و واحدهای غیررسمی و موقت است که به این میزان افزوده می شود و مسافران و زائران می توانند از آن بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه علاوه بر مسافران و زائران عادی، ورود 300 هزار نفر زائر پیاده نیز پیش بینی شده است، گفت: در همین چارچوب 150 موکب و ایستگاه صلواتی در مسیرهای منتهی به مشهد و داخل این شهر به زائران پیاده خدمات رسانی می کنند.
خراسان رضوی هزار واحد اقامتی رسمی با گنجایش افزون بر 100 هزار نفرشب دارد.
انتهای پیام//ح.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.