سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک محموله برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال از یک دستگاه کامیون کشنده در محور پلدختر – اندیمشک کشف شد .

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ صفر عبدالوند افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی پاسگاه جایدر پلدختر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و آن را توقیف کردند.

وی گفت: از این کامیون که از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود بیش از 25 تن برنج خارجی قاچاق بدون هر گونه مجوز گمرگی کشف کردند . 

سرهنگ عبدالوند افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر که متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: همچنین ماموران پاسگاه جایدر در بازرسی از دو دستگاه خودرو وانت بار هشت هزار و 831 قلم انواع لوازم بهداشتی مانند مسواک ، ریش تراش و غیره ، به ارزش 204 میلیون و 520 هزار ریال کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوند افزود: ماموران انتظامی شهرستان در محور آزاد راه پل زال از یک دستگاه پژو 405 یکهزارو 122 قلم انواع پوشاک زنان، و 100 تخته پتوی قاچاق به ارزش بیش از 323 میلیون ریال کشف کردند .

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.