سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد : 67 واحد تولیدی و صنعتی برای رونق بخشی فضای کسب و کار در این استان تسهیلات بانکی دربافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  یارالله نصیری گفت : پرداخت تسهیلات به این واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و راهکارهای دولت با هدف رفع موانع تولید و اشتغال بوده است.

وی  تاکید کرد : 510 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای تامین مواد اولیه، نقدینگی، بروز سازی تجهیزات و خط تولید واحدهای صنعتی و رفع موانع و مشکلات تولیدی آنها از سوی بانک های عامل در این استان پرداخت شده است.

نصیری افزود : نشست های ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید در استان با حضور دستگاه های اجرایی متولی حوزه صنعت، تولید، اشتغال و بانک های عامل با هدف تصمیم گیری در مورد ورود واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل به چرخه کار و فعالیت و پرداخت تسهیلات به آنها برگزار می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تاکید کرد: در مجموع پس از بررسی های دقیق کارشناسی نشست های ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید، 192 طرح صنعتی و تولیدی استان واجد شرایط دریافت وام بانکی شناخته شدند که تاکنون 67 مورد از آنها تسهیلات مربوطه را دریافت کرده است.










انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.