سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بازدید کاروان رسانه‌های بسیج از مرز مهران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان از بازدید کاروان رسانه‌های بسیج از فعالیت‌های مسؤولان استان در پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامرضا علی‌محمدی گفت : شورای بسیج رسانه استان برای اربعین حسینی و پوشش این مراسم برنامه‌های مختلفی را تدوین کرد.
 
وی افزود : یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی کاروان رسانه‌ای بسیج استان ایلام و اعزام رسانه‌ها به مرز مهران برای پوشش مراسم بزرگ اربعین حسینی بود.
 
علی محمدی ادامه داد: در این راستا 30 نفر از خبرنگاران فعال رسانه‌های استان در قالب کاروانی به مرز مهران اعزام و پس از بازدید از مرز مهران و پوشش این مراسم بزرگ در نشست مطبوعاتی سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام شرکت کردند.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه استان تاکید کرد: در این نشست  سردار حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام پیرامون نحوه پذیرایی و استقبال از زوار اربعین حسینی توضیحاتی ارائه کرد.
 
وی ضمن تقدیر از رسانه‌های استان اظهار کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه‌های استان ایلام تمام توان خود را صرف پوشش برنامه و مراسم بزرگ اربعین حسینی در استان ایلام کردند.











 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، رسانه ، بازدید ، بسیج ، مهران ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.