سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان

گسترده بنیاد برکت برای توسعه فضاهای آموزشی در سیستان بلوچستان

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گام‌های بسیار بلندی در راستای محرومیت‌زدایی و توسعه فضاهای آموزشی در استان سیستان و بلوچستان برداشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،نبی بخش‌داوودی فرماندار ایرانشهر گفت:مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان همواره قدردان این زحمات و اقدامات بوده و از تلاش‌های خالصانه‌ی این بنیاد تقدیر و تشکر می‌کنند.

وی با تقدیر از اقدامات بنیاد برکت،‌ ابراز امیدواری کرد که این عملکرد ارزشمند همچنان تداوم داشته باشد و مناطق محروم با جهاد این بزرگواران شاهد پیشرفت، آبادانی و رونق باشد.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی تلاش‌گران بنیاد برکت بسیار منظم و دقیق بوده و توانسته خدمات بی‌مثالی را به مردم مناطق محروم در جهت آسایش و آرامش آنها و استفاده از امکانات بهداشتی، آموزشی و خدماتی مهیا سازد، تصریح کرد: مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان نیز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و این سبب افزایش رضایت‌مندی آن‌ها شده است.

داوودی با اشاره به این‌که بنیاد برکت در این استان گام‌های بسیار خوبی در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و توسعه‌ فضاهای آموزشی و بهداشتی درمانی برداشته است، گفت: امیدواریم با این تلاش‌ها و کمک به برطرف شدن محرومیت‌ها شاهد پیشرفت روزافزون این مناطق در آینده‌ی نزدیک باشیم.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.