سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

انجام آزمایشات DNA از وابستگان درجه یک جان‌باختگان قطار تبریز- مشهد

معاون مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی گفت: پرسنل پزشکی قانونی تبریز برای شناسایی جان‌باختگان این حادثه اقدام به نمونه‌گیری و انجام آزمایشات DNA از وابستگان درجه یک جانباختگان حادثه اخیر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ هنربر در حاشیه بازدید از روند نمونه‌گیری از خانواده جان باختگان حادثه قطار مسیر تبریز- مشهد، گفت: بازدید از روند نمونه‌گیری در پزشکی قانونی تبریز به دستور معاونت عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، به همراه مسئول عملیات مدیریت بحران استان با حضور در محل پزشکی قانونی انجام شد.

وی افزود: پرسنل پزشکی قانونی تبریز در راستای شناسایی جان باختگان این حادثه اقدام به نمونه‌گیری و انجام آزمایشات DNA از وابستگان درجه یک جانباختگان حادثه اخیر کرده و در ادامه نتایج بررسی‌ها به پزشکی قانونی تهران انتقال داده خواهد شد.

هنربر در ادامه با اشاره به دستور و تأکید استاندار آذربایجان شرقی و معاونت عمرانی استاندار در خصوص تسریع در روند نمونه‌گیری و شناسایی در تشخیص هویت اجساد، خاطرنشان کرد: در ادامه این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره با خانواده متوفیان و گفت‌وگو، دلجویی به عمل آمد.

معاون مدیرکل مدیریت بحران، ادامه داد: در خصوص خانواده‌هایی که برای انجام نمونه‌گیری به پزشکی قانونی مراجعه نکرده بودند، شرکت راه آهن تبریز موظف شد تا ضمن برقراری ارتباط با خانواده برای ادامه روند نمونه‌برداری دعوت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعه برخی از خانواده‌های جانباختگان به تهران، نمونه‌برداری از طریق پزشکی قانونی تهران خونگیری انجام شده است.



انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.