سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد 2 شرکت تعاونی خوابگاه داران در تهران / 70 درصد دانشجویان خوابگاه های غیردولتی دختران هستند

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور از تشکیل دو شرکت تعاونی خوابگاهداران در تهران (یکی دخترانه و دیگری پسرانه) خبر داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تشکیل شرکت تعاونی خوابگاه داران خبر داد و گفت: این شرکتهای تعاونی برای دختران و پسران به صورت جداگانه تشکیل می شوند.

وی با بیان اینکه این تصمیم به نسبت تفکیک و خدمات رسانی بهتر به خوابگاهداران کلانشهر تهران صورت می گیرد، عنوان کرد: این مسئله بدان جهت است که علاوه بر هزینه های جاری، هریک از دوگروه همکارانی که به دانشجویان خدمات رسانی میکنند مشکلات و مسایل مخصوص بخود را دارند.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور با اشاره به اینکه  حدود 70 درصد دانشجویان ساکن در خوابگاههای تهران را دختر و 30 درصد را پسران تشکیل می دهد، افزود: بعنوان مثال قانون ورود و خروج برای هر دو گروه به نسبت جنسیت متفاوت و از آنجا که میزان تقاضا برای خوابگاههای دخترانه بیش از پسرانه است، به نسبت آنها مشکلات خاص خود را دارند.

شوکتی یادآور شد: این تصمیم علاوه بر ساماندهی بهتر خوابگاه داران، خدمات رسانی بهتر و به روز تر به دانشجویان هر بخش را هم با نظارت صندوق رفاه دانشجویان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۴:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
بسیار ممنون از اطلاع رسانیتون.
محل مراجعه دانشجو برای طرح مشکل کجاست؟