سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قسمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ارائه بیش از 900 میلیون ریال خدمات بهداشتی به مددجویان اسلامشهر

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر گفت: بیش از 900 میلیون ریال خدمات بهداشتی و درمانی از ابتدای سال 95 برای مددجویان نیازمند هزینه شده است.

حمید قسمتی مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بیش از 4 هزار حامی از حدود یک هزار و 200 فرزند خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت کردند، به طوری که در شش ماهه  نخست سال 95 بیش از 6 میلیارد ریال به حساب این فرزندان معنوی واریز شده که از این مبلغ حدود سه میلیارد ریال مربوط به طرح اکرام ایتام و مابقی در طرح محسنین بوده است. 

وی در ادامه افزود: خیران اسلامشهری در نیمه نخست امسال بیش از 770 میلیون ریال زکات پرداخت کردند که شامل زکات عام، سادات، مستحبی و واجب بوده است که این مبلغ صرف تأمین هزینه‌های درمان، تحصیل، ساخت و تعمیر مسکن، سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان  و همچنین تأمین جهیزیه نوعروسان و دیگر خدمات حمایتی می شود.

قسمتی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 900 میلیون ریال خدمات بهداشتی و درمانی برای  مددجویان نیازمند این شهرستان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در پایان خاطر نشان کرد: در هفت ماهه نخست امسال نیز بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت حق بیمه 760 زن مددجوی سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.